رئیس هیئت رزمندگان مازندران اعلام کرد:

فعالیت 22 شعبه هیئت رزمندگان در مازندران / اهداف هیئت،ترویج گفتمان امام و رهبری 

رئیس هیئت رزمندگان استان مازندران گفت: 22 شعبه هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان های مازندران مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مرادی رئیس هیئت رزمندگان استان مازندران ظهر امروز در آغاز به کار هئیت رزمندگان شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به وضعیت حساس منطقه گفت: امنیت و آسایش امروز ایران مرهون درایت رهبر معظم انقلاب و خون های مطهر شهدا  است.

مرادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هیئت رزمندگان در سال ۱۳۷۵ در کشور تشکیل شد و بعد از آن هیئت های استانی بوجود آمد، افزود:در مازندران حدود ۱۹ شهرستان دارای هیئت رزمندگان داشت که با حضورم در هئیت ، دو شهرستان عباس آباد و سوادکوه شمالی نیز به این هیئت ها اضافه شد.

رئیس هیئت رزمندگان مازندران با بیان اینکه گفتمان هیئت رزمندگان گفتمان امام و رهبری  است، بیان داشت: تاکید ما بکارگیری از جوانان عاشورایی و بهره مندی از توانمندی های آنها می باشد تا افکار و اندیشه ها و نیت های خالصانه رزمندگان به نسل جدید منتقل شود.

مرادی با بیان این که انتظار ما اتخاذ تصمیمات هیئتی در هیئت های رزمندگان می‌باشد تصریح کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای پیشرفت رو به جلو است.

وی به اظهار به اینکه  برنامه های هیئت های رزمندگان باید در سه محور انجام شود گفت:برنامه های ملی همانند برنامه ۲۲ بهمن و روز قدس، برنامه های مذهبی مانند عید غدیر و قربان که باید هیئت رزمندگان تولید محتوای دیگر هیئت ها باشد .

رئیس هیئت رزمندگان مازندران در پایان ،معرفی عملیات های دوران دفاع مقدس به مردم به ویژه جوانان و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را  از مهمترین برنامه های محوری هیئت های رزمندگان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار